Diumenge el matí es va disputar a Gijón, el campionat d’Espanya per clubs de triatló, el CN Vic ETB, participava a segona divisió, categoria aconseguida la temporada passada. Els vuit components de l’equip que van defensar el club en el triatló van ser: Pep de la Mora, Joan Ruvireta, Toni Manzaneque, Ramon Salvans, Arnau Serradesanferm, Pau Moreno, Marc Gracia, Jordi Ramos. Van aconseguir el novè lloc i això fa que el Vic ETB, continuï la temporada que ve a segona divisió. El millor del Vic va ser Joan Ruvireta que va acabar sisè.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
